Terug

Meld je klacht of afwijking

Het kan zijn dat u niet tevreden bent, dit horen wij graag omdat het ons helpt om de kwaliteit van onze dienst te verbeteren.
Complimenten over onze dienstverlening stellen wij ook erg op prijs.

01

Meld je klacht, afwijking of compliment

Vul het formulier in zodat wij uw melding in behandeling kunnen nemen.
02

Beoordelen van uw melding

De klachtenfunctionaris is iemand goed op de hoogte is van de klachtenregeling. Onze klachtenfunctionaris zal uw melding beoordelen.
03

Terugkoppeling

Wij streven ernaar om u binnen drie weken van een terugkoppeling te voorzien op uw melding. U heeft als melder recht om te weten wat er met uw melding is gedaan. OZA behoudt zicht het recht om hierin niet in details te hoeven treden.

Vul onderstaand formulier in om je melding aan ons door te geven

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam + Achternaam
Wat is het onderwerp van de melding?
Idee / klacht besproken met een medewerker van OZA?